יום שישי, 1 באוגוסט 2014

צחקנו, התבדחנו. זה הזמן להיות רציניים


הדבר הכי אדיר בטריילרים הוא שאפשר לקחת את החומרים הקיימים ולשנות להם את ההקשר בקלות. אורך של טריילר מאוד מוגדר והמסגרת הזאת מאפשרת לשחק בו כרצונו של העורך ולתת טון שונה לחלוטין מזה של הסרט עצמו. זה בדיוק מה שעשיתי כאן.

במהלך שיטוט אחר מוזיקת רקע לפרקים הבאים של "היינו באיטליה", חיפשתי מוזיקה עצובה ומצאתי את המנגינה הזאת שמאוד הזכירה לי טריילר לסרט דרמה רנדומלי, מהסוג שבדרך כלל גם זוכה בפרסים נחשבים. עלה בי הרעיון - מה יקרה אם נכין טריילר ל"היינו באיטליה" שבמקום להציג אותו כקומי נשנה אותו לחלוטין ונכניס אווירה כבדה ורצינית. נכנסתי לעבודה עם הרבה מוטיבציה והרבה השראה ובדיוק כמו שאני אוהב במהלך עריכה וצילום, הכל זרם בצורה חלקה.

אני אמנם ממש לא אובייקטיבי, אבל התוצאה הסופית יצאה ממש טוב. בעיקר כי יש תחושה של דרמת מתח רצינית כזאת ומי שראה את הפרקים הקודמים של "איטליה" יודע שהקשר בינה לבין רצינות מקרי לחלוטין.

ובנימה שונה, בגלל המצב בארץ ההפקה של הפרק הבא נעצרה בעיקר כי חלק מהמשתתפים נקראו להשתתף במשימה הלאומית של ההגנה על אזרחי המדינה. אז עד שדברים לא יסתיימו לא אוכל להמשיך לפרק הבא, כי חסרים חומרים חיוניים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!