יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

היינו באנגליה / נגררים



הנחיתה בשדה התעופה, שנקרא באופן מטעה "לונדון-לוטון", הייתה מוזרה. במקום לחזות בכל מקום בתרבות הבריטית שאנחנו מכירים מהסרטים ראינו דוכן וחצי של קפה ועיכוב מעצבן בהגעת המזוודות.
כבר כשהתכוונו לצאת עם הרכבים השכורים התגלה שחסר ברכב אחד תוכנת ניווט אז החלפנו את הרכב לאחד אחר שבו אכן יש את הכלי שיימנע מאיתנו ללכת לאיבוד. 
זאת הייתה הפעם הראשונה באנגליה לרובנו, מלבד אילנית שפוקדת את לונדון אחת לשנה אם לא יותר. הנהיגה בצד שמאל הייתה מאוד קשה לעיכול, אבל לשרית ואילנית (שזאת הייתה הפעם הראשונה שלה ברכב פרטי באנגליה) התקשו לעכל את השינוי במקומות והישיבה בצד שמאל ללא הגה. 
אחרי הפסקת צהריים שבה התוודענו כמה המבטא הבריטי קשה להבנה גם לדוברי אנגלית מנוסים כמוני המשכנו לכיוון מנצ'סטר, מרחק 3 וחצי שעות נסיעה מלוטון. שרית ביקשה דרך כפרית אז באופן לא הגיוני נאלצנו לרדת כל פעם מהכביש הראשי ולהתפתל בכבישים נידחים ולא באמת יפים. דשא ועוד דשא זה לא כיף אחרי שעה רצופה.

נתקעים 1
בעודנו נוסעים על M1 צפון, הרכב לפתע נתקע וסירב להתניע. הסיטואציה הייתה מאוד מלחיצה כי אנחנו בכביש מהיר. במזל הצלחנו לעצור בשוליים ולחכות ולחילוץ. זמן קצר לאחר מכן הגיע לשם רכב של פקחי הכביש שעזרו לנו להזיז את הרכב יותר לשוליים שלא נפריע לתנועה. 
במקביל מזג האוויר נהיה קריר יותר ויותר והרוח שנשבה מן השדות הוסיפה לאי הוודאות ששררה שם. מה יעשו עם הרכב? לאן יגררו אותנו?
חברת ההשכרה AVIS, דאגה לשלוח אלינו גרר שהביא אותנו לתחנת דלק סמוכה שם המתנו לגרר הגדול שייקח אותנו לשדה התעופה של מנצ'סטר. שתינו קפה בבורגר קינג וחיכינו בסבלנות. הגרר הגיע ונסענו איתו כל הדרך לשדה, שם חיכינו במשרדי חברת ההשכרה שיסדרו לנו רכב חלופי, זהה לחלוטין.

ההגעה למלון הייתה מתסכלת, המלון נקרא Premier Inn, שהוא חלק מרשת מלונות בעלת סניפים בכל מקום באנגליה וגם באותו עיר. כך יצא שהגענו למלון של הרשת באישון לילה רק כדי לגלות שזה לא המלון הנכון. לבסוף הצלחנו למצוא את המלון הנכון ולהיזרק על המיטה בחדר. 
English breakfast

למחרת, נחשפנו למשמעות של ארוחת הבוקר הבריטית. חביתה, שעועית, בייקון, נקניק ועגבנייה עם גבינות ולחמים. טעים אך מוזר לפתוח את הבוקר עם שעועית.
משם נסענו לפארק השעשועים "Pleasure Beach" שנמצא בעיירת הנופש בלקפול, ממש החוף לאוקיינוס. המקום היה יחסית ריק וזה נתן לנו הזדמנות לעלות על כל המתקנים בלי לחכות יותר מדי בתור. אחרי שמיצינו את רוב המתקנים, התפשרנו גם על אלה שנראו פחות מעניינים. חיכינו בתור למתקן ואפילו הצלחנו לשכנע את שוהם לעלות עליו. נדב ושירה יצאו ראשונים על הקרון וכמה רגעים אחרי זה נאלצו לפנות את הממתינים מהמתקן כי הוא נתקע. נדב ושירה היו על הקרון בקצה המתקן וחיכו שהתקלה תיפתר. בעודנו ממתינים להם וצוחקים עליהם, ניר הבין שלמעשה נדב הוא הגורם שתוקע מכוניות, הרי הוא היה במכונית אתמול שנתקעה ועכשיו הוא ברכבת שנתקעה. האם יש קשר בין המקרים?
נתקעים 2

כלואים ב-Primark




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!