יום שבת, 12 ביולי 2014

חזרנו לאולפן


בפעם האחרונה שהתאספנו לצלם את העדויות, זה היה אוקטובר 2013. אז צילמנו רק את שרית ואילנית יחד עם שחר וענבר, גם את נדב ושירה ולבסוף את שוהם. ניר, גיל, שלומיק, חנה וחיים היו באותו זמן בנסיעת עסקים בשוויץ ולא יכלו להגיע להצטלם. שבועיים לאחר מכן צילמתי את ניר וגיל ואת חנה וחיים. כמה שבועות לאחר מכן את שלומיק, לילך והילדים שלו. 
הצילומים היו ממש מהנים, הקמתי בחדר שלי אולפן מאולתר והתפאורה הורכבה ממפות של איטליה וקצת תמונות מהמקומות שביקרנו בהם. הבעיה הייתה שהנייר דבק לא היה חזק מספיק והרקע נטה ליפול באמצע הצילומים. לא נעים בכלל.

מתוך הצילומים לחלק א'. אוקטובר 2013
סשן הצילומים הזה נקרא "חלק א'" מכיוון שהוא כלל את האירועים שקרו מהנחיתה עד ליום האחרון בחווה בחבל טוסקנה. לא הייתה לי מספיק סבלנות בשביל לשבת ולצפות שוב בכל הצילומים, אז אמרתי שבכל מקרה עד שאני אגיע לערוך את הפרקים שבאזור גארדה, אני אספיק לעבור על החומרים החסרים ולצלם את המשפחה. הכל כמובן, אם הצבא לא היה מפריע לי בדרך.
למי שלא ידע, אני חייל לוחם שמשרת בעת כתיבת שורות אלה בצה"ל. לכן הזמן שאני נמצא בבית לא רב. בגלל זה יש מרווחים של כחודשיים בין פרק לפרק, לא תמיד יש מספיק זמן להספיק גם לערוך וגם ליהנות מהזמן הקצוב שיש לי בבית.

ואז הגיע פסח והייתי אמור להיות שבוע שלם בבית ולהיפגש עם כל המשפחה בליל הסדר ואולי לצלם את כולם על הדרך. אבל אז קיבלתי ריתוק והכוונות הטובות הלכו לפח. ואז הגיע שבועות והייתי אמור לצאת בשלישי עד ראשון ושוב לפגוש את כל המשפחה בארוחת חג. אבל אז חייל מהמחלקה היה חולה ואני נאלצתי להישאר במקומו. 
האולפן החדש. יולי 2014 
עברו חודשיים שבהם לא הצלחתי לקדם את הנושא עד לשבועות האחרונים והנה אתמול בערב סוף סוף יצאו לפועל הצילומים לחלק ב'.

אז כלקח מהפעם הקודמת, הפעם התפאורה לא תורכב משאריות של חומרים שאספנו באיטליה, הפעם נשתמש ברקע יפה. עלה לי הרעיון להגדיל את התמונה הידוע של ונציה (שאותה צילמתי באייפון, למי שתהה). וכך באפס מאמץ וללא כל הוצאה הדפסתי את התמונה על 9 דפי A4 והדבקתי אותם על הקיר במרווחים קצרים כדי לתת תחושה שהתמונה גדולה יותר. ככה זה כשאתה בוגר מגמת אמנות. בנוסף דאגתי שהתאורה תהיה טובה יותר ושהצבע של המצולמים יהיה פחות צהוב ויותר טבעי. יאללה לעריכה!


מה שהמצולמים רואים

מבט מכיסא הבמאי

גיל וניר מתראיינים

שרית וגיל מתראיינים יחד לראשונה

הצמד האהוב חוזר לספסל העדים

"היינו באיטליה: גארדה" - בקרוב בערוץ של 770

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!