יום שבת, 9 באוקטובר 2010

אחד על Echad - קאמל טיים



גמלים בישראל זו סטיגמה. רוב אנשי העולם בטוחים שמדינת ישראל היא מדינה מדברית וצחיחה, כמו מצרים והתושבים משתמשים בגמלים כדי לנוע ממקום למקום. לא!
בגלל שמטרת המשלחת "אחד על אחד" היא להראות לצעירים יהודיים מארצות הברית להכיר את ישראל ממש מקרוב (לגור אצל ישראלי בבית), המשימה של מארגן הטיולים הוא לנפץ סטיגמות כמו זו שתוארה לעיל, ללא הועיל. עם כל הכבוד לאמת הנכונה, לרכב על גמל זו חוויה ייחודית ואותנטית, בערך כמו חומוס בסופר בשביל האמריקאים.
הצד האמריקאי של המשלחת חיכה ליום הזה יותר מהכל. מה לעשות שבמדינה כמו ארצות הברית הסיכוי שתרכב על גמל שווה לסיכוי שתתקבל לנאס"א (אם נגזים). כולם נהנו, חוץ מאדם שמשום מה פחד מהגמלים כפי שאפשר לראות בתחילת הפרק. הבנות כהרגלן צילמו כל מילמטר על הגמל, מה שגרם לי לחשוב על הנחיצות של הצילומי וידאו שלי. בכל זאת, תמונות בפייסבוק הרבה יותר מעניינות מווידאו (רמז- יותר קל לעשות לייקים).
אחרי שהגמלים יצאו להפסקת צהריים עלינו על האוטובוס ושיחקנו את המשחק שהגדיר את המשלחת הזאת - המשחק "שיפ" (Sheep) שבו מכסים את השיניים ומייללים "שיייייפ" עם השפתיים. נופר ומייקל הם הזוג הבלתי אפשרי וכשהם משחקים אחד נגד השני אתה יודע שהולך להיות רגע ששווה לזכור וכמובן- לצלם. ככה מייקל עשה רגע לפני השייייפ העצבני שלו שהפיל את נופר מצחוק וחתם את המשחק הכי מבדר שהיה לנו.

בפרק הבא של "אחד על Echad" המשלחת מגלה את האוכל הישראלי (רמז- לא פלאפל) ונפרדת, פרק אחרון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!