יום שישי, 15 באוקטובר 2010

Duff זה מועדף



אני לא חובב גדול של בירות לבנות וגם לא של אלכוהול. בכלל, אני מעדיף נסטי או קולה (בירה שחורה גם הולך) על המשקאות החריפים. אבל יש בירה שאי אפשר להתעלם ממנה.
כמעריץ של הסדרה "משפחת סימפסון", ועל כך יעידו הקירות שבחדר שלי, הייתי חייב למצוא בחופשה האחרונה של המשפחה בגרמניה כל דבר שקשור לסדרה. אירופה וגרמניה וצרפת בפרט, מתות על הסדרה הצהובה וכמעט כל ערב אפשר למצוא בערוצים שם פרקים של הסדרה, אמנם בדיבוב אבל אפשר להסתדר.
בסופרמרקט הראשון שעצרנו בו לקנות אוכל לשבוע הקרוב גיליתי באזור הבירות (שלא כולל את עולם היין ועולם השמפניה) שישיית בקבוקים אדומה עם הכיתוב המושך "Duff". לא האמנתי שאני אחזור מחו"ל עם מזכרת אכילה (חוץ מ-2007 כשיצא הסרט של הסימפסונים ורשת Quick הצרפתית הציעה המבורגר סימפסון שכולל לחם שבמקום להיות לבן מבפנים, הוא צהוב).

חזרתי לארץ ושני ידידיי שחר (aka כץ) ואלי (aka LE) לא יכלו לחכות לטעום את הבירה המפורסמת.
אבל כמו בסדרה, גם במציאות "דאף" היא בירה זולה ורגילה, לא משהו מיוחד. נו טוב, חוויה ומזכרת.


נ.ב מעניין 
אמנם בעבר כבר העלנו סרטוני HD, הפעם האיכות היא באמת Full HD.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!