יום שני, 21 ביוני 2010

10 דברים שלמדתי

אתמול סיימתי 10 שנים של לימודים בבית הספר. מכיתה א' עד לכיתה י'. 10 שנים זה הרבה זמן ללמוד, ברפואה לומדים פחות.
הנה 10 דברים שלמדתי ב-10 השנים האחרונות:

  1. לקרוא ולכתוב בעברית
  2. לספור עד 10
  3. להכיר את כל סוגי האנשים שיש
  4. לקבל ציונים שלא באמת מגיעים לי (...רק 98?)
  5. להבין כמה כיף לישון אחרי שמונה בבוקר, ביום של לימודים
  6. למצוא את האנשים הטובים באמת (זה באמת לוקח 10 שנים)
  7. להתעלם מאנשים מטומטמים
  8. לשנוא את היועצת (מזל שהיא עוזבת)
  9. ליהנות מהדברים הקטנים (כמו לצייר על השולחן למרות שאסור)
  10. והכי חשוב- למדתי להתבגר.

מה שבאמת מגניב הוא השנים.
כשעליתי לכיתה א' השנה הייתה תשס"א (2001), בכיתה ב'- תשס"ב (2002) וככה עד לתשס"ט (2009) ובי' השנה הלועזית היא 2010.
תמיד אמרתי לעצמי שלמקרה שישאלו אותי או שאשכח באיזה כיתה אני, אפשר להיזכר בשנה ולדעת.
כן, אני יודע שזה זה קלוש שאני אשכח באיזה כיתה אני, אבל עדיין Just in case...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!