יום שישי, 18 ביוני 2010

רעיון... מישהו?

בטח ראיתם שכבר הרבה זמן לא עלה סרטון חדש. נכון, היו בגרויות, מבחנים, לימודים, חיים. אתם יודעים.
אבל האמת שכל אלה לא באמת גוזלים לי כל כך הרבה זמן שמונע ממני לחשוב על רעיונות לסרטונים חדשים. האמת היא שפשוט אין לי רעיונות או שהרעיונות לא יוצאים לפועל בגלל העצלנות (שלי או של ישות אחרת).
בוא נהיה כנים, אתה מתחיל להשתעמם מהרעיונות שלך, ואם זה קורה אתה במשבר כתיבה.


ובנושא אחר, השבוע מצאתי במקרה באינטרנט תמונה של 770 Samsung (הטלפון שעליו מבוסס השם שלנו...), בצבעים שלא היו קיימים בארץ- אדום ושחור! נראה לי שהחברות בארץ לא אוהבת להציע צבעים שנראים טוב על הסלולרי שלנו.
אני זוכר שבערך ב-2006, כש"דפש מוד" היו אמורים להופיע בארץ (ולא הגיעו בגלל המלחמה), פלאפון הוציאה את המכשיר בצבע כחול שכנראה היה רק אצלנו, תמונה שלו לא מצאתי אבל הנה 770 (שנקרא בעצם SCH-A930) בצבע אדום.

עדכון: יש! מצאתי רעיון, מקווה ליישם אותו בזמן הקרוב.
שבת שלום



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!