יום שלישי, 12 ביולי 2011

עצלנים ועיתונות

אז כמו שכבר ציינתי כאן בעבר, אני כותב ב"מעריב לנוער". כשרק התחלתי לכתוב היו לי כל כך הרבה רעיונות לכתבות, על מתנדבים במד"א, על לימודי נהיגה ועוד ועוד. את כולם דחו על הסף. אפשר לומר שנעלבתי אבל התנחמתי בכך שזה לא בגללי, זה הרעיון (יה רייט).
נעלי סמרטוט. לבטטות או לתפוחי אדמה?
עברו כמה חודשים ולפתע צלצל עודד, העורך, והציע לי לעשות כתבה ולראיין תלמידים בבית ספר טכנולוגי במוצקין שייפתח שנה הבאה. בהתחלה נלחצתי, בכל זאת ראיון ראשון וכתבה ראשונה, אבל מאז אני לא מפסיק לקבל הצעות לכתבות. מאז אותה כתבה הספקתי לכתוב כבר 4 כתבות כשזה רק עניין של מספר ימים עד שאני אקבל עוד הצעה. בהחלט משמח.
הכתבה האחרונה שלי תופיע בקרוב בגיליון העצלנות של "מעריב לנוער". לפעמים אני חושב שהעורכים לא מכירים את הנוער שמחוץ לתל אביב ומשתדל להזכיר להם שאני גר באזור חיפה (היחיד!), מחוץ לאזור חיוג 03... באופן אישי אני חושב שזו קצת רמאות לחפש באינטרנט מידע ואז לכתוב אותו במילים אחרות, אבל ככה עובד העולם ולא כדאי לך להסתבך איתו דווקא עכשיו. קטעים מתוך הכתבה שעתידה להתפרסם בפוסט המלא




רוקדים עם סמרטוטים
סקסי. NOT
על הרצפה בבית שלכם כל הזמן מתאסף אבק ולכלוך אבל לכם אין כוח לנקות אותו עם מטאטא או לנקות בכלל.  הכירו את "סמרטוט בית", נעלי בית עם טוויסט מפתיע- הסוליה של הנעל בעצם מטאטאת את הרצפה בזמן שאתם הולכים.  
ההמצאה הזאת היא די מגניבה, תחשבו על זה. במקום לקחת מהארון מטאטא או מגב עם סמרטוט, פשוט נועלים את הנעליים האלו וממשיכים כרגיל. מהרגע שנועלים אותם קל הרבה יותר לנקות את הרצפה מאשר עם מטלית רצפה או מטאטא, וגם להיות ממש כיף לרקוד על פני החדר ולנקות אותו במקביל.
אבל יש בעיה אחת קטנה: קהל היעד של נעלי הסמרטוט הםבדרך כלל אנשים שלא מרבים להתהלך, הם מעדיפים להתרווח על הספה במקום לעמוד על הרגליים.



מסדר בוקר
Self Making Bed
ללא ספק, עצלנים.
אתם קמים בבוקר משינה מתוקה, מתמחים קלות מעל הכרית וכשאתם יורדים מהמיטה, אתם תוך כדי מסובבים את השמיכה והמצעים כך שהמיטה נראית כמו זירת רצח מ-"CSI". מעצבן? לא עוד! את המכונה הזאת המציאו כבר בשנת 2008, לטובת אנשים חולים או פצועים שמתקשים לסדר את המיטה בכוחות עצמם. אבל תשמחו לשמוע שגם עצלנות זו מחלה מספיק טובה כדי להשתמש במכונה הזאת. היא אפילו זכתה בתואר המפוקפק "ההמצאה הכי עצלנית" בארצות הברית.
העיקרון הוא פשוט, ברגע שמפעילים את המכונה המצעים מתחברים לתפסן מיוחד שמזיז אותם לאורך המסילה וממש כמו אנשים לא-עצלנים היא מותחת אותם לאורך המזרן ומצ'פרת את המשתמש בר המזל במיטה נקייה ומסודרת. רק תוודאו שאין אף אחד על המיטה, אחרת הם יגמרו כמו המצעים, מתוחים ושטוחים.

סרטון של המכונה בפעולה:




אם ייצא לכם במקרה לקרוא את הכתבה בגיליון עצמו קחו בחשבון שהטקסטים הנ"ל הם לפני עריכה ואלוהים יודע מה הם יעוללו לי שם במערכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!