יום ראשון, 14 בפברואר 2016

7 שנים ל-770


אני זוכר את היום הזה לפני 7 שנים. ישבתי עם חבר בבית והעלנו רעיונות מוזרים בהתבסס על סיפורים של ביאליק שלמדנו בשיעור ספרות. מהר מאוד שלפתי את הפלאפון שלי, Samsung 770, שמכאן הגיע המספר הנכסף ל"צוות 770". ערכתי את הסרט בהתרגשות ומהירות ושלחתי לחברים במייל. התגובות היו אוהדות ועודדו אותי לפרסם אותו ביוטיוב.
החלטתי לעשות את מה שהייתי צריך לעשות מזמן - לפתוח ערוץ ביוטיוב. כינסתי ישיבה ביני לבין עצמי על השם של הערוץ והגעתי לשם הנוכחי. אמנם הצוות לא באמת כולל עוד מישהו מלבדי אבל זה נשמע יותר טוב.
לאט לאט החומרים הצטברו, זה התחיל עם "אחד על Echad", שהייתה אמורה להיות בסך הכל מזכרת קטנה מיום אחד והתגלגל לתיעוד חמוד של משלחת שהשתתפתי בה. לאחר מכן הגיעה "היינו בגרמניה" עם הפרק השנוי במחלוקת "היינו בסרט פורנו" שעד היום ממשיך לגרוף אלפי צפיות. במקביל היו כמה סרטונים בודדים כמו "מחליקה על התחת" שזה פרודיה חביבה על מהדורת חדשות והניסיון הנואש להחיות סדרה שהייתי מצלם עם אחותי בילדותי - "חברים (במשפחה)"
ואז היינו באיטליה.
הפקה ברמה שמעולם לא עשיתי בעבר. בתור בחור חסר השכלה רשמית בתחום, אני חושב שהתוצאה יצאה לא רעה בכלל ואפילו מצחיקה. התגובות הגיעו עד לרחוב, אנשים פנו לאמא שלי ולחלק מבני המשפחה שהשתתפו ושאלו אם זה באמת הם מיוטיוב. אני את שלי עשיתי.

עכשיו שבע שנים אחרי שהתחלתי, מחכה לי עוד סדרה להפקה - "היינו באנגליה" ובמקביל התחלתי לעבוד בפרוייקט אחר של מערכונים מתוסרטים (אתגר חדש) ובמקביל צריך להחליט לאן פניי מועדות בעולם. האם יהיה טיול? האם אתחיל לימודים? האם אי פעם אצליח לסיים את רשימת הסדרות שאני צופה בהן?

אני מתוך "היינו באנגליה"

מתוך "חברים (במשפחה)"
אנגלה מתוך "היינו בגרמניה"







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!