יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

עוד פעם?


אצלנו בצוות 770 אוהבים לרענן את העיצוב לעיתים קרובות. בגלל שמתחילים להשתעמם ובגלל שיש סדרה חדשה שיש לה סטייל משלה (כמו אחת שיודעת). אז מתוך כוונה לשתף אתכם חברי צוות יקרים, בפעילות שלנו- קבלו שני כרזות, אחת ל-NesTest ושנייה ל"אחד על Echad".

NesTest - ניסויי נסטי


הסדרה הראשונה שלנו, מלפני יותר משנה וחצי, מציגה מה אפשר להוציא מאנשים שהדבר הכי מסוכן שהם עישנו הוא אדי מים.
לקחנו נסטי אפרסק, הוספנו קצת חלב, טבלנו פתיבר, סוכר, תותים ואפילו קוטג' (!) רק כדי שכולם יראו שגם למי ששותה נסטי יש ביצים. בתוך המשקה.
"וחשבתם שקריסטל זה הזוי"- האמת שמיץ קריסטל (מיץ? איפה הפירות כאן?) זה משקה מעניין מאוד. בכל זאת, אף אחד לא קונה אותו ובכל זאת ממשיכים לצאת טעמים חדשים, המדהים ביותר- מנטה, שנראה כמו נוזל שהתבלבל בין בקבוק של חומר רדיואקטיבי לבין בקבוק של מיץ פז (ועל מיץ פז נדבר בפעם אחרת).
אגב, הנאמנים שבכם בטח מבינים את הקריצה לספין אוף ל-NesTest שמעולם לא עלה "NesTest HD" (חפשו את "הפרק האבוד" בערוץ שלנו), הלוגו והרקע השווה שהופיעו בטיזר אומצו לכאן.

אחד על Echad - קיץ 2010
הנה סדרה עדכנית, חדשנית ועלילותיה התרחשו בשיאו של הקיץ השנה, בין יולי לאוגוסט 2010 בשבילנו. משלחת הנוער "אחד על אחד" חזרה לסיבוב שני ואחרון במחזור שלה, הפעם במדינת ישראל.
העניינים התרחשו בעיירה הציורית והתוססת (kind of) קרית טבעון. בכרזה מופיעה הפסל של שומר ישראל, והנושא של הסרט "חצי טון ברונזה"- אלכסנדר זייד.
היום הראשון של המשלחת התרחש בפסל ושם שמנו לב שלסוס חסר הזנב המקשקש. נו טוב, לא שמישהו ראה את זה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!