יום חמישי, 1 ביולי 2010

בקרוב בהוט בידור ישראלי



אוהבים ריאליטי? גם אני!
עד כמה שאני נהנה לראות אנשים סובלים באי בודד או בשופטים שהקשר בינם לבין מוזיקה מקרי בהחלט (מרגול), נמאס לשמוע את המוזיקה הדרמתית בכל פעם שמישהו מחליק על ג'וק.
למרות שזה ממש מצחיק לראות איך עושים עניין מכלום זה כבר ממש נמאס לראות את אותם הדברים חוזרים על עצמם.
ואם כבר דיברנו על תוכניות מציאות השבוע עלתה הסדרה "TLV" שאמורה להראות איך אנשים פשוטים ואנונימיים מצליחים בעולם התהילה. עזבו את הסיפור המאוס שמנסים להראות לנו, הכל נראה כל כך מבויים! לא יכול להיות שבפרק אחד קרו כל כך הרבה דברים, פגשו הרבה מפורסמים (שבמקרה היו באותו מקום שהמצלמות היו). ההעתקה הברורה מהריאליטי המטומטם לא פחות של MTV נראית דומה מדי ומשעממת לא פחות.

* * *
את הסרטון הזה עשינו בלי קשר לאירועים הנ"ל, אבל נראה מתאים לקשר בינהם. ענבר ושחר משחקות איקס עיגול בגן משחקים. נראה תמים? אז זהו שלא! הפסקת פרסומות וחזרנו...
לפני הפרסומות, ענבר ושחר שיחקו איקס עיגול, אבל שחר ניצחה את ענבר. ענבר לא הייתה מוכנה לקבל את ההפסד ורדפה אחריי שחר אך לפתע (!) שחר רדפה אחריי ענבר ותפסה אותה!(!!!).


תגובה 1:

  1. אני כבר שנים לא מנוי של הוט אבל אני רואה שהם מביאים תוכניות ממש לא רעות לטלויזיה,לי זה ניראה כמשהו איכותי,תוכניות באמת על רמה פעם היו להם,היום אני לא כל כך בטוח.

    השבמחק

בבקשה השאירו שם פרטי כי יהיה משעמם אם כולם יהיו אנונימיים!